Besøg på Oasen

Besøg på Oasen
Jeg har i dag været på min biotop sammen med min datter for at få taget nogle fra Oasen som stedet hedder.

mandag den 26. marts 2012

billedfortælling

Billedfortælling

Her skal i møde Dino.



Dino ser sig omkring i sit nye land.
(Malet med fedtkridt.)

Dino støder pået stykke vandmelon og forsøger at slræmme det væk.
Men det reagere ikke - "underligt" tænker Dino.
 (Malet med farveblyanter.)

Ved siden af vandmelonen er en sø.
Dino drikker af søen og tænker "dejligt med sådan en sø".
(Malet med farvekridt.) 

Dino vender tilbage til vandmelonen.
Denne gang for at se om det skulle være mad, siden det ikke reagerede før.
(Malet med vandfarve.)

Dino kan ikke lide vandmelon "Ad".
"Men den kan vel bruges til at stå på" tænker Dino.
"Ih hvor er solen dejlig varm".
(Malet med tus.)


Det var så min lille billedfortælling.
Det var først da jeg skulle til at sætte billederne ind i bogen at jeg kom på historien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar