Besøg på Oasen

Besøg på Oasen
Jeg har i dag været på min biotop sammen med min datter for at få taget nogle fra Oasen som stedet hedder.

torsdag den 8. marts 2012

Kommer foråret ikke snart!

Her ses nogle billeder fra min biotop.
Tirsdag den 6. marts 2012.

Tirsdag eftermiddag var jeg på min biotop. 

 Vintergækkerne er virkelig ved at skyde op alle vejne på min biotop.

Et billede af åens vand. Jeg synes det er flot når man kan se vandets bevægelser. 
 Midt i det hele lå dete affald. Det er da et tegn på at der kommer andre mennesker her end mig.
Men jeg smed det nu alligevel i den opstillede skrældespand på stedet.

Dette billede billede tog jeg fordi jeg syndes det var blevet lidt grønnere end siden sidst jeg var her. 
Jeg længes efter foråret. Nu må det godt snart komme  

 Lige i midten af dette billede ses en solsort der sidder på en gren.
Den sang så flot sammen med nogle andre fugle.


1 kommentar:

  1. Finder du også bare meget affald :O( - det gør jeg også på min biotop, hvad kan man gøre?

    SvarSlet