Besøg på Oasen

Besøg på Oasen
Jeg har i dag været på min biotop sammen med min datter for at få taget nogle fra Oasen som stedet hedder.

onsdag den 25. september 2013

Udfordringsopgave 1. fase

Udfordringshopgave 1. fase: 

Materiale indsamling + opskrift valg

Jeg har fået købt garn og strikkepinde i str. 5.

Nu skal jeg bare have fundet opskriften på et lille tæppe (dukkevogns-tæppe). 
Jeg vil strikke ret, da dette skulle være til at lære for mig.
Jeg vil gøre brug af denne internethjemmeside:

Granet jeg har købt til dukkevogns-tæppet er lyserødt 80% polyacryl, 20% uld.
Granet jeg har købt til skulderloopen er lilla 100% polyacryl.

Skulderloop i perlestrik


Det er denne opskrift jeg vil bruge til den skulderloop jeg vil lave:

I denne opskrift bruger man perlestrik.
Perlestrik er at man skiftevis strikker retmasker og vrangmasker.
Dette har jeg fundet ud af udfra denne hjemmeside:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar